mushmeyllo mushmeyllo mushmeyllo mushmeyllo mushmeyllo

mereka 5M :D



ILOVEYOU 5M <3

psst psst , lama ta menaip kan . rindu dekat blogg niey <3 eyh guy , ad cerita funny lol . haha . na dengar ta ? kang takut kene bahan lagi jea kat class . mereka sangat noty ohh . but not NOXY NOTY yea . haha .
mereka mereka mereka , dorang lahh yg slalu buat aku tergelak . boley dikate kan setiap hari woo boley jadi gila kalau duduk class 5M . haha . even aku ad prob kea ap kea tapi bila layan kepala dorang abis lupa semua prob yg ad . korang korang . sumpah weyy korang besties aku . 5M is the best . yea , memang budak class 5M noty tp kitaorang boley dikate kan dalam kategori baik lagi :D
yg paling kelakar en tyme kacau FATIN and MAST melatah . haha . yg taley bla kalau mast melatah mesti budak laki suka kacau coz dea boley buat aksi ***** and fatin pula kalau orang suruh pukul kea , lempang kea o whatever lahh mesti dea buat . majoriti dlm class tuh semua pernah kene penampar fatin termasuk aku :D perghh , penampar dea serious macam tangan laki woo . muka mesti merah . haha .
arituh mast duduk kat berenda dpn class dens aku kacau dea , dea terus angkaat kaki na terjun . haha . fuhh , nasib baik dea ta terjun betul betul . yg budak laki suka suruh dea *** orang punya . haha . sangat bodoh ! korang jahat en . kesean dea . haha . still igt lagi tyme aku ddk sblah **** ayien , bob , bangchicks and faiq kacau kacau mast . yg taley bla aku jadi mangsa . tyme tuh memang kecoh en . haha .
fatin fatin fatin , kau ingat ta tyme ari jmaat tuh ? haha . kau lempang budak yg paling keret dlm class kita kan . tyme kau lempang tuh memang budak budak semua suka jea tgk . pastuh dea marah . takut siakk ! haha . mast ngn aku lagi boley kacau kau bgy kau lempang lagi . gila gila gila . haha . kalau tadea korang memang sunyi jea class . che'endot aa yg bnyk kene lempang kat kepala . haha .
eyh lupa pula , tyme faiq or cadberry kene lempang ngn fatin muka dea merah tahap gaban lahh . sumpah merah gila . haha . kesean kau kan cad . kau punya menjerit ta boley kuat lagi kea weyy ? haha . bnyk jea gelagat budak class aku . layan kepala dorang jea mesti masuk air . subject yg slalu kene ceramah mesti seni kan . and yg paling membosan kan acc , ea , bi (asyik kene perli jea) haha .
5M da macam familly aku da weyy . ap ap jea kita mesti sharing . eyh result exam aku baru niey gila teruk . dapat num yg ke bapea tah (padahal malu na sebut) tp tapea , boley try lagi kan :)) 5M selalu jea kene perli ngn cikgu . cikgu cakap budak class kitaorang tak macam budak yg duduk class depan (memang lahh class kitaorang class depan tp kalau budak budak dea macam sewel ta boley na buat ap jugak kan) haha . tuh jea kott yg perlu describe kan coz tga malas niey and mahu on the phone dgn besties :))

p/s: 5M= hazmi , halyma , memey , myra , cadberry , liendot , seha , fatin , mast , hasreen , bob , syuk , safwan , faiz , alif garu , alif , aizat , rahmat , ayep , scha , syahira , sue , bangchicks , era , diyana , jue , mai , dayah , khabib , suhaimi , kahfi , ajwa , rieye , fizah , syafiqah , bella , mast . iloveyou all <3


thanks sudi baca blog memey

No comments:

Post a Comment