mushmeyllo mushmeyllo mushmeyllo mushmeyllo mushmeyllo

he's :)

Assalamualaikum :)) hoiy hoiy , best gila douh onthephone dgn budak tuh :D aku ingat dia da lupa at aku . baru jea smlm and pgy tadi terpikir pasal dea . ta tahu pula dea ad cntct . on jea num lama tgk tgk ad num dea tp num tuh ta save pun just ingat ingat lupa jea . dgn perasaan yg ingin tahu sape num yg call aku tuh , aku pun txt dea "hey , why call ?" then num tuh terus call , aku pun cepat cepat lahh angkat . haha .

aku: hello , sapea niey ?
dea: hello , niey i lahh .
aku: hah , sapea ehh ? **** kea ?
dea: yelahh , i **** . ohh da sombong kan dgn i skrng .
aku: eyh mana ad sombong lahh , act i da tuka num . hee
dea: tuka num ? why ta gtahu i ?
aku: sajea jea tana gthau .
dea: em tapea lahh , naty you bg num baru you kat i tau .
aku: tgk lahh kalau i ingat ehh . haha
dea: yelahh yelahh , kalau tana bgy pun tapea .

sembang punya sembang , dea tnye aku napea tuka num then aku pun gtahu jea lahh . haha . lepas gtahu tuh kitaorang kutuk kutuk orang . haha *gila jahat aku niey . macam macam kita kutuk kan you . haha . tp senyap senyap suda lahh yea . if you gtahu budak tuh i sepak muka you :D lame kott kitaorang kutuk budak tuh . pastuh dea pun cakap macam macam . aku pun dgar jea lahh . na buat mcm mana kan , da ter****** . ta boley na buat ap lahh kan . terkejut juga you call i tyme tuh coz last you call i tyme i dgn si dea kan . after that you ta cntct i and i pun ta cntct you :D aku cakap kat dea yg aku da ***** dr ********* then dea tnye knp aku pun citea lahh benda yg betul :D citea punya citea dea ckp "naty kalau i jadi ***** i na you masuk balik" aku pun iyekan aje lahh . haha . you cakap mengelabah kan budak tuh -.- *memang pun . haha . eyh you , rabu naty if i hang and rasa na pgy **** tuh i txt you kay :) after da puas kutuk mengutuk you end call .

dea: eyh kay lahh you , i na kua niey . na siap-siap lagi .
aku: ohh sokay , byebye
dea: jgn lupa tau sent new num you kat i
aku: yelahh yelahh , naty i sent :)
dea: okay , byebye , ily sayang . daa
aku: byebye :D

thanks sudi baca blog memey

No comments:

Post a Comment